Ensinnäkin haluan kaikille toivottaa oikein rauhallista ja hyvää alkavaa vuotta. Toivon teille kaikille kaikkea hyvää elämäänne. Toivon että jokaisen elämässä toteutuisi edes yksi toive, joka tekee elämästä juuri niin ihana kun sen kuuluukin olla.
2179146.jpg

Sitten voinkin kertoa mihin kaikkeen olen jo ilmottautunut tulevaan vuoteen. Aloitetaanpas tästä omituisten ompelijoiden tempauksesta.
2179128.jpg
Tarkoitus on siis jatkaa työtä toisten antamien ohjeiden mukaan. Mie en oo vielä ees päättäny et mitä mie tahtosin tästä sit tehhä mut kerkiihän sen. Tarkemminkin pitäs miettii kuinka usein tahon ohjeita yms. Mietintämyssyy siis tältä osin päähän.

Sitten osallistun Kipakan vaihtojen ystävänpäivä vaihtoon,
2181861.jpg
joka ei oikeesti ole vaihto sillä minulle ei tässä välttämättä tule mitään. Itse olen jo kohteen päättänyt ja jos aikaa on niin saatanpa ihan kaksi pakettia vääntää. Molemmat näistä ihmisistä ovat minulle todella tärkeitä ja tahdon heidän tietävän sen.

Ja jottei nää miun vaihto ja muut hommelit menis niin yksipuoliseksi niin jonnakin on ilmoitettu ystävänpäivä vaihtoon.
2179139.jpg
Tämä paketti on samalla vähän kuin synttärijuttu jonnalle kun hällä on vain vähän ennen ystävänpäivää syndet.

Sitten mie ilmottauduin Pääasioita tempaukseen. Oon siis päättäny et nää lomaviikot tulee hyvin käytettyä hyväksi. Miun siivoukset ei kyllä täällä oikein etene. oon mie yhen akvan jo siivonnu ja pyykkejä laittanu ja keittiöö siivoillu mut enää ei nappaa yhtään. Taijan käyvä sohvalle kahtoo tuon päivä leffan ja sen jälkee miettii vieläkö tekis jotain. En va oikein vissii ymmärrä et nää hommat ei häviä itsekseen.