Tuli tuossa aloitettua omituisten ompelijoiden tammi- helmikuun tekele. Eli tästä se lähtee:
2197644.jpg
Nyt siis kuka tahansa saa antaa vinkkejä kuinka työtä tulisi jatkaa. Minä voin valita yhden tai useamman vinkin ja tehdä niitten mukaan. Itselleni asetaan tavoitteeksi että kerran viikossa toteutan tulleita vinkkejä. Kun tempaus siis kestää tammi ja helmikuun niin 8 kertaa meinasin toteuttaa vinkkejä.

Minä en ole osannut päättää tuleeko tuosta kassi, tyyny vai mikä ja sen vuoksi ehdotankin että te autatte minua siinä noiden vinkkien lisäksi. Jos asiastya tahtoo tietää enemmän niin tarkempi ohjeistus on luettavissa täällä.

Tänään olen ommellut muutakin. Nuo korjausompelukset eivät ole niitä lemppareita niin ne jäävät aina lojumaan. Tänään olin kuitenkin korjannut miehen kolmet housut. Sisko taas on hiuslenkkien suurkuluttaja joten tein hälle tämmösen donitsin:
2197652.jpg
Nyt jatkamaan hommia.